Maarten Bedroom & Office *NEW SET*

Hi  everyone!
Today I wanna show you my new set. I saw in net picture where bedroom and office was in the same room as office I know it's very common but I decided I will make set based on that photo. To be honest the reason why I started this project was wall shelf which I saw on another picture but I decided that Wall Shelf will not be part of the set because it has to much glitches, textures were missing and etc. Set have 13 objects and it's my largest set I ever made. Maarten Bedroom & Office have elegant, scandinavian look and minimalistic functionality. It's perfect for those who run their own business and they want to have everything at your fingertips. It's perfect choice for businessman or businesswoman who wants to take over the industry! Sit back and start working on your legacy!

Cześć wszystkim!
Dziś chce wam pokazać mój najnowszy zestaw. Zobaczyłem w internecie zdjęcie gdzie sypialnia i biuro było w tym samym pomieszczeniu, wiem że to często spotykane ale zdecydowałem się zrobić ten zestaw opierając się na tamtym zdjęciu. Ale będąc szczerym powodem dla którego zacząłem ten projekt była pólka wbudowana w ścianę którą zobaczyłem na innym obrazku ale zdecydowałem że półka nie będzie częścią zestawu ponieważ miała za dużo błędów, tekstury zanikały i etc.  Zestaw zawiera 13 obiektów i jest to mój największy zestaw jaki kiedykolwiek zrobiłem. Maarten Bedroom & Office zawiera elegancje, skandynawski wygląd i minimalistyczną funkcjonalność. Jest idealny dla tych którzy posiadają własny biznes i chcą wszystko mieć na wyciągniecie ręki. Jest to idealny wybór dla biznesmenów ale także bizneswoman którzy chcą  przejąć władze nad branżą! Usiądź wygodnie i zacznij pracować na swoje dziedzictwo!




 Set contains:
 - Bed Bench ( cost: 250$ )
Poly count ( High 1 322 / Low 580 )
 - Blanket ( cost: 120$ )
Poly count ( High 1 500 / Low 830 )
 - Clock ( cost: 140$ )
Poly count ( High/Low 778 )
 - Commode ( cost: 105$ )
Poly count ( High/Low 72 )
 - Desk ( cost: 250$ )
Poly count ( High/Low 202 )
 - Bed Frame ( cost: 850$ )
Poly count ( High/Low 782 )
 - Table Lamp ( cost: 125$ )
Poly count ( High/Low 802 )
 - Mattress ( cost: 200$ )
Poly count ( High/Low 660 )
 - Floor Mirror ( cost: 150$ )
Poly count ( High 400 / Low 282 )
 - Open Commode ( cost: 105$ )
Poly count ( High/Low 194 )
 - Office Chair ( cost: 60$ )
Poly count ( High 1 600 / Low 730 )
 - Rug ( cost: 50$ )
 - Bedside Table ( cost: 55$ )
Poly count ( High/Low 262 )

Comments

Popular posts from this blog

Apple Set !

Baltimore Kitchen *NEW SET*

False Creek Home *PART 1*